Patrik Antošík

Bakalářská práce

Analýza marketingové komunikační kampaně ve vybrané společnosti

The Analysis of Marketing Communication Campaign in the Selected Company
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá analýzou marketingové komunikační kampaně ve vybrané společnosti. Cílem teoretické části bakalářské práce bylo vypracování literární rešerše zaměřené na oblasti marketingové komunikace a následná tvorba teoretických východisek pro zpracování části praktické. Cílem praktické části byla analýza jednotlivých komunikačních nástrojů v marketingové komunikační kampani. V této části …více
Abstract:
The bachelor's thesis deals with the analysis of a marketing communication campaign in the selected company. The aim of the theoretical part of the bachelor's thesis was to develop a literature review with focus on the field of marketing communication, and the subsequent development of theoretical basis for the following practical part. The aim of the practical part was to analyze each individual communication …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 5. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Miloslav Vaněk

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Antošík, Patrik. Analýza marketingové komunikační kampaně ve vybrané společnosti. Zlín, 2020. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe