Společenská odpovědnost firem v bankovním sektoru a její využití v rámci HR marketingu – Anna Lidinská
Anna Lidinská
Bakalářská práce
Společenská odpovědnost firem v bankovním sektoru a její využití v rámci HR marketingu
Anotace:
Cílem bakalářské práce je analyzovat společenskou odpovědnost firem v bankovním sektoru a její dopad na HR marketing. Hlavní metodou je kombinace literární revize a empirického výzkumu. Výsledky zjistily, že společenská odpovědnost ve finančnictví posiluje zaměstnaneckou motivaci a loajalitu a zvyšuje atraktivitu společnosti pro kvalitní zaměstnance. Data jsou sbírána pomocí obsahové analýzy a dotazníkového …víceAbstract:
The aim of the bachelor thesis is to analyze the social responsibility of companies in the banking sector and its impact on HR marketing. The main method is a combination of literature review and empirical research. The results found that social responsibility in finance strengthens employee motivation and loyalty and increases the company's attractiveness for quality employees. Data is collected using …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2024
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/c5fv0/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 6. 2024
- Vedoucí: Ing. Michal Ruschak, MBA
- Oponent: Ing. Marcela Juraszková
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
LIDINSKÁ, Anna. \textit{Společenská odpovědnost firem v bankovním sektoru a její využití v rámci HR marketingu}. Online. Bakalářská práce. České Budějovice: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích. 2024. Dostupné z: https://theses.cz/id/g4kxqr/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchVysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Bakalářský studijní program / obor:
Řízení lidských zdrojů / Řízení lidských zdrojů
Práce na příbuzné téma
-
Účinnost CSR (Corporate Social Responsibility) projektů v marketingové komunikaci firem
Adéla Šlajchová -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Darina Khomenko -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Ekaterina Sukhova -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Nelli Darbinyan -
Corporate social responsibility and its effectiveness for competitiveness of business
Iuliia Vasilenko -
Modern Corporate Social Responsibility
Nazerke Kalniyazova -
Péče o zaměstnance jako součást Corporate Social Responsibility na příkladu organizace Škoda Auto, a. s.
Lenka Ječná -
Corporate social responsibility and business competitiveness
Dijana Drinčić