Společenská odpovědnost firem v bankovním sektoru a její využití v rámci HR marketingu – Anna Lidinská
Anna Lidinská
Bachelor's thesis
Společenská odpovědnost firem v bankovním sektoru a její využití v rámci HR marketingu
Abstract:
Cílem bakalářské práce je analyzovat společenskou odpovědnost firem v bankovním sektoru a její dopad na HR marketing. Hlavní metodou je kombinace literární revize a empirického výzkumu. Výsledky zjistily, že společenská odpovědnost ve finančnictví posiluje zaměstnaneckou motivaci a loajalitu a zvyšuje atraktivitu společnosti pro kvalitní zaměstnance. Data jsou sbírána pomocí obsahové analýzy a dotazníkového …moreAbstract:
The aim of the bachelor thesis is to analyze the social responsibility of companies in the banking sector and its impact on HR marketing. The main method is a combination of literature review and empirical research. The results found that social responsibility in finance strengthens employee motivation and loyalty and increases the company's attractiveness for quality employees. Data is collected using …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 5. 2024
Identifier:
https://is.vstecb.cz/th/c5fv0/
Thesis defence
- Date of defence: 26. 6. 2024
- Supervisor: Ing. Michal Ruschak, MBA
- Reader: Ing. Marcela Juraszková
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
LIDINSKÁ, Anna. \textit{Společenská odpovědnost firem v bankovním sektoru a její využití v rámci HR marketingu}. Online. Bachelor's thesis. České Budějovice: Institute of Technology and Business in České Budějovice. 2024. Available from: https://theses.cz/id/g4kxqr/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchInstitute of Technology and Business in České Budějovice
Bachelor programme / field:
Human Resource Management / Human Resource Management
Theses on a related topic
-
Účinnost CSR (Corporate Social Responsibility) projektů v marketingové komunikaci firem
Adéla Šlajchová -
Corporate social responsibility and its effectiveness for competitiveness of business
Iuliia Vasilenko -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Darina Khomenko -
Modern Corporate Social Responsibility
Nazerke Kalniyazova -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Ekaterina Sukhova -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Nelli Darbinyan -
Péče o zaměstnance jako součást Corporate Social Responsibility na příkladu organizace Škoda Auto, a. s.
Lenka Ječná -
Corporate Governance and Social Responsibility in Banking and Insurance
Nino Khazalia