Bc. Markéta Kaňová

Bachelor's thesis

Destinanční marketing z pohledu privátního sektoru

Destination marketing from the private sector point of view
Abstract:
Předmětem bakalářské práce „Destinační marketing z pohledu privátního sektoru“ je zkoumání současné situace v destinaci Modré Hory, jež je svazkem pěti obcí, se zaměřením na obec Kobylí. V první části se zaměřuji na vymezení pojmů. V druhé části provádím terénní výzkum, výzkum webových stránek a pro získání reálného obrazu vedu strukturované rozhovory se subjekty zabývajícími se poskytováním ubytování …more
Abstract:
The subject of the bachelor thesis “Destination Marketing from the Private Sector Point of View” is the study of the current situation in the destination of Modré Hory (Blue Mountains), which is a bundle of five municipalities, with a focus on the village of Kobylí. The first part focuses on the definition of terms. In the second part, I am conducting field research, web research, and structured interviews …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 4. 2017

Thesis defence

  • Date of defence: 5. 6. 2017
  • Supervisor: doc. Ing. Alena Klapalová, Ph.D.
  • Reader: Ing. Kristína Babíková

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta