Destinanční marketing z pohledu privátního sektoru – Bc. Markéta Kaňová
Bc. Markéta Kaňová
Bachelor's thesis
Destinanční marketing z pohledu privátního sektoru
Destination marketing from the private sector point of view
Abstract:
Předmětem bakalářské práce „Destinační marketing z pohledu privátního sektoru“ je zkoumání současné situace v destinaci Modré Hory, jež je svazkem pěti obcí, se zaměřením na obec Kobylí. V první části se zaměřuji na vymezení pojmů. V druhé části provádím terénní výzkum, výzkum webových stránek a pro získání reálného obrazu vedu strukturované rozhovory se subjekty zabývajícími se poskytováním ubytování …moreAbstract:
The subject of the bachelor thesis “Destination Marketing from the Private Sector Point of View” is the study of the current situation in the destination of Modré Hory (Blue Mountains), which is a bundle of five municipalities, with a focus on the village of Kobylí. The first part focuses on the definition of terms. In the second part, I am conducting field research, web research, and structured interviews …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 4. 2017
Identifier:
https://is.muni.cz/th/gfv2y/
Thesis defence
- Date of defence: 5. 6. 2017
- Supervisor: doc. Ing. Alena Klapalová, Ph.D.
- Reader: Ing. Kristína Babíková
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasaryk University
Faculty of Economics and AdministrationBachelor programme / field:
Economy and Management / Business Management
Theses on a related topic
-
Collaborative marketing v módnom priemysle: Spolupráce medzi značkami, celebritami a dizajnérmi
Bianka Križanová -
Přístupy k regulaci kolaborativní ekonomiky v ubytovacích službách
Dávid Habina -
Budoucnost kolaborativní ekonomiky v cestovním ruchu – bariéry, příležitosti
Monika Čapková -
Kolaborativní ekonomika v ubytovacích službách: Airbnb v hl. m. Praze z pohledu Superhostitele
Miroslav Hubáček -
Movie-induced tourism. Analysis of benefits and challenges for destination marketing and development
Daria Kireeva -
Vliv digitalizace na marketing destinace cestovního ruchu
Bára Kováčová -
Influenceři a destinační marketing
Michaela Baletková -
Influencer marketing a jeho využití v destinačním managementu.
Lenka Jungová