Analýza systému obsluhy zákazníků ve vybrané společnosti – Jakub Klouda
Jakub Klouda
Bakalářská práce
Analýza systému obsluhy zákazníků ve vybrané společnosti
Analysis of customer service system in selected company
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá teorií hromadné obsluhy a jejího využití pro systém hromadné obsluhy na pokladnách v multikině Cinestar na pobočce Praha Anděl. Analýza byla vypracována pro období měsíce října v roce 2021. V literární rešerši je popisována problematika systémů hromadné obsluhy, jejich vlastnosti a klasifikace. Jsou také uvedeny vzorce pro výpočty určitých modelů systémů hromadné obsluhy …víceAbstract:
This bachelor thesis is focused on queueing theory and its use for queueing system at the Cinestar multiplex cinema, which is specifically done for ticket sales at the complex Anděl in Prague. This analysis has been done for the month of October in 2021. Problematics of queueing systems, their behaviours and classification are described in the literary research. Formulas for specific models are also …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 3. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Milan Houška, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Provoz a ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Proces obsluhy v systémoch hromadnej obsluhy
Radoslav Fekeč -
Systémy hromadné obsluhy
Marek Vlašín -
Analýza systému hromadné obsluhy ve vybraném podniku
Anna Váňová -
Optimalizace zařazování nových požadavků do systému hromadné obsluhy
Zbyněk Richtr -
Analýza systému hromadné obsluhy ve vybrané kavárně
Zuzana Horčicová -
Využití modelů hromadné obsluhy s prioritou
Michal Vild -
Analýza systému hromadné obsluhy ve společnosti Žluté lázně
Hana Říhová -
Analýza systému obsluhy zákazníků ve vybrané společnosti
Duc Khang Le
Název
Vložil
Vloženo
Práva