Postavení internetových a kamenných obchodů v nákupním rozhodování spotřebitelů v České republice – Tomáš Kunc
Tomáš Kunc
Bachelor's thesis
Postavení internetových a kamenných obchodů v nákupním rozhodování spotřebitelů v České republice
The Position of Internet and Physical Stores in the Purchasing Decisions of Consumers in the Czech Republic
Anotácia:
Práce: Postavení internetových a kamenných obchodů v nákupním rozhodování spotřebitelů v České republice porovnává tyto dva druhy obchodů a jaký mají vliv na rozhodování spotřebitelů. Práce je rozdělena na dvě části, na teoretickou část a na praktickou část. Teoretická část se nejprve zabývá historií obchodu a internetu, dále marketingem a nakonec chováním spotřebitelů. Praktická část se formou dotazníkového …viacAbstract:
Work: The position of Internet and physical stores in the purchasing decisions of consumers in the Czech Republic compares these two types of stores and how they impact on consumer choices. The work is devided into two parts, the theoretical part and the practical part. The theoretical part first discusses the history of trade and the Internet, then it discusses marketing and at last consumer behavior …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 3. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KUNC, Tomáš. \textit{Postavení internetových a~kamenných obchodů v~nákupním rozhodování spotřebitelů v~České republice}. Online. Bakalárska práca. Praha: Česká zemědělská univerzita v Praze, Faculty of Economics and Management. 2017. Dostupné z: https://theses.cz/id/g55084/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementBachelor programme / odbor:
Economics and Management / Economics and Management
Práce na příbuzné téma
-
Jak si zákazníci vybírají internetový obchod?
Annamária Kuchtiaková -
Návrh na zefektivnění marketingové komunikace Internet Mall, a.s.
Vojtěch Štembera -
Internetová reklama a internetový marketing: možnosti a řešení pro internetový obchod
Jiří Bayer -
Internetový obchod
Tomáš Jelínek -
Online marketing a jeho vliv na internetový obchod
Phuong Lan Tranová -
Internetový obchod, distribuční cesty v internetovém obchodě a nový portál spol. Amway
Marie Jungrová -
Ochrana spotřebitele se zaměřením na obchodování na internet
Martin ŠEBESTA -
Internetový obchod jako portálová aplikace
Rastislav Papp
Názov
Vložil
Vložené
Práva