Bc. Petr Jelen

Bakalářská práce

Scénář a realizace propagačního virálního videa pro marketingovou komunikaci vybrané společnosti

The script and realization of the promotional viral video for a marketing communication of chosen company
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá problematikou a realizací propagačního virálního videa. Tedy nejen vytvářením samotného komunikátu, ale především i jeho systematickým šířením napříč internetem. Teoretická část by měla poskytnout souhrnné informace o typech a vývoji virálního marketingu. Dále práce popisuje samostatný nástroj virální video a s ním spojené platformy pro jeho šíření. Konkrétním cílem bylo …více
Abstract:
The Thesis concentrates on the problems of creating a promotional viral video. That means not only creating the communiqué itself but mainly its systematic spreading across the internet. The theoretical part is supposed to provide general information about types and development of corresponding viral videos. Further there is a description of a viral video as an instrument and platforms for sharing …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 4. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 24. 6. 2016
  • Vedoucí: PhDr. Pavel Čírtek
  • Oponent: PhDr. Tereza Vacínová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace