Rozdíly v sebehodnocení jedinců dle příslušnosti k náboženskému vyznání – Jolana CHMIELOVÁ
Jolana CHMIELOVÁ
Bachelor's thesis
Rozdíly v sebehodnocení jedinců dle příslušnosti k náboženskému vyznání
Differences in self-esteem in individuals according to religion affiliation
Anotácia:
Bakalářská práce se zabývá vztahem mezi sebehodnocením a náboženským vyznáním. Jejím primárním cílem je změřit a porovnat míru sebehodnocení u jedinců, kteří se hlásí ke křesťanskému vyznání a u jedinců bez náboženského vyznání. Teoretická část přibližuje sebepojetí jako nadřazený koncept sebehodnocení, věnuje se teoretickému vymezení sebehodnocení a náboženství, charakterizuje základní křesťanské …viacAbstract:
The bachelor thesis deals with the relationship between self-esteem and religion affiliation. Its primary objective is to measure and compare the degree of self-esteem in individuals who profess Christian religion, and in individuals without religion. Theoretical part describes self-concept as a superior concept of self-esteem, it is dedicated to the theoretical definition of self-esteem and religion …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 5. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Mgr. Marek Malůš, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
CHMIELOVÁ, Jolana. Rozdíly v sebehodnocení jedinců dle příslušnosti k náboženskému vyznání. Ostrava, 2017. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Filozofická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Filozofická fakultaUniversity of Ostrava
Faculty of ArtsBachelor programme / odbor:
Philology / -Cj-Ps Bc
Práce na příbuzné téma
-
Psychologické aspekty sebepojetí u adolescentů
Lenka Štenclová -
Grafomotorické obtíže ve vztahu k sebepojetí u žáků čtvrtých tříd
Pavla Suchomelová -
Sebepojetí a self-stigma v kontextu specifických vývojových poruch učení v mladším školním věku
Jana Ondráčková -
Sebepojetí a sebejistota lektora v závislosti na délce praxe a vzdělávání
Lenka Zborková -
Studenti lektorství a jejich sebepojetí
Tomáš Ďuriš -
Nesexuální fyzická intimita ve vztahu k tělesnému sebepojetí
Tomáš Hromek -
Profesní sebepojetí učitele v životním příběhu
Petra Topinková -
Sebepojetí žáka s ADHD z pohledu učitele
Barbora Mihaldová