Budování věrnostního systému firmy – Alžběta Haniková
Alžběta Haniková
Diplomová práce
Budování věrnostního systému firmy
Building Company Loyalty System
Anotace:
Práce pojednává o významu věrného zákazníka a věrnostních systémech jako nástroje napomáhajícímu budování loajality. Charakterizuje věrnost a spokojenost zákazníka, zabývá se problematikou udržení zákazníka. Popisuje historii a typy věrnostních programů, faktory důležité pro rozhodování o jejich zavedení a problémy s nimi spojené. Praktická část práce se týka trhu s oděvy, společnosti Orsay a jejího …víceAbstract:
The thesis discusses the importance of loyal customers, and loyalty system as a tool for building loyalty. It defines loyalty and customer satisfaction, it deals with the issue of customer retention. It describes the history and types of loyalty programs, important factors for deciding on their implementation and problems associated with them. The practical part is concerned with the clothing market …víceKlíčová slova
věrnostní systémy loajalita věrnost trh s oděvy Orsay klub Orsay spokojenost zákazníka
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 6. 2010
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/26571
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 6. 2011
- Vedoucí: Lenka Turnerová
- Oponent: František Drozen
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/26571
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Spokojenost zákazníků ve vybraném podniku
Veronika Šraierová -
Spokojenost zákazníků ve vybrané prodejně Tesco Klášterec nad Ohří
Tereza ŠULANOVÁ -
Spokojenost zákazníků po změně věrnostního programu
Aneta Hrubešová -
Analýza věrnostních systémů pro zákazníky společnosti E.ON
Zbyněk Sýkora -
Loajalita zákazníků a síla věrnostního programu e-shopu
Zuzana Pindorová -
Loajalita v módním průmyslu
Daniel Frühauf -
Loajalita zákazníka retailingové firmy jako konkurenční výhoda
Kristýna Sluková