Návrh marketingové komunikace zařízení pro sport a volný čas – Jiří Adamovský
Jiří Adamovský
Diplomová práce
Návrh marketingové komunikace zařízení pro sport a volný čas
Marketing Communication Design for Sports and Leisure Time Complex
Anotace:
Tématem této diplomové práce je návrh marketingové komunikace nově vznikajícího komplexu, který by měl sloužit pro rozvoj kultury a sportu v regionu a rozšířit možnosti aktivit pro obyvatele města. Zařízení pro sport a volný čas se tak stane místem trávení volného času a konání společenských, kulturních či sportovních akcí.Obsah práce je rozdělen do několika částí. Nejprve je popsán komplex ze svého …víceAbstract:
The subject matter of this diploma thesis is the marketing communication design of a newly originating complex which should be in service for cultural and sport development in the region and which should expand a possibility of activities for citizens. The Facility for sport and spare time will become a place where to spend leisure time and a venue where social, cultural and sport events take place …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2009
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/72387
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Petr Baránek
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola báňská - Technická univerzita OstravaVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Customer perception of retail marketing strategies
Bishal Debbarma -
Application of market research in analysis of inbound marketing campaigns with particular focus on social media.
Yana Sudakova -
Marketing Management and marketing planning
Tatiana Guselnikova -
Marketingová strategie společnosti McDonald´s na českém trhu z pohledu udržitelnosti (s cílením na Generaci Z)
Matěj Škáva -
Analýza marketingové komunikace sportovního spolku Schulz Gym z. s.
Anežka Dolejšová -
Analýza marketingové komunikace vybraných značek z České republiky a Ruské federace
Andrey Galstyan -
Analýzy marketingové komunikace vybraného zařízení z oblasti cestovního ruchu
Veronika Peroutková -
Analýza marketingové komunikace podniku Moje dílna z.s. v online prostředí.
Gabriela Hastíková