Psychomotorické dovednosti na 1. stupni ZŠ v historickém kontextu. – Iva KOHOUTOVÁ
Iva KOHOUTOVÁ
Diplomová práce
Psychomotorické dovednosti na 1. stupni ZŠ v historickém kontextu.
Psychomotor skills at the first degree of primary school in historical context.
Anotace:
V diplomové práci jsou objasněny teoretické pojmy související s historií pracovních činností a pracovní výchovy.Dále práce obsahuje pojem psychomotorika. Důležitým bodem je také psychomotorický vývoj dítěte mladšího školního věku. Završením diplomové práce je vytvoření testovací baterie pro zjišťování úrovně psychomotorických dovedností.Abstract:
In diploma thesis there are clarified theoretical concepts relating to history of working activities and working education. Furthermore the thesis contains term "psychomotor". Significant point is also child's psychomotor development in it's youngish school age. Crown of the diploma thesis is formation of battery of tests to find out a level of psychomotor skills.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 3. 2014
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Doc. PaedDr. Jarmila Honzíková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KOHOUTOVÁ, Iva. Psychomotorické dovednosti na 1. stupni ZŠ v historickém kontextu.. Plzeň, 2014. diplomová práce (Mgr.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta pedagogickáMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Kapitoly z historie obce Šebrov-Kateřina a jejich využití ve výuce na 1. stupni základní školy
Barbora Komárková -
Historie a vývojsekernického řemesla z hlediska didaktiky odborných předmětů
Zdeněk ŠRÁMEK -
Moderní taneční divadlo dětem. Historie, struktura a fungování holandského souboru Introdans/Introdans Ensemble for Youth a srovnání s českou taneční scénou
Kateřina Nováčková -
Využití prvků psychomotoriky v edukačním procesu žáků s poruchou autistického spektra
Lucie Bártová -
Využití psychomotoriky v etopedii u dětí mladšího školního věku
Kamila Trvajová -
Rozvoj psychomotoriky dětí se zrakovým postižením na 1. stupni ZŠ praktické
Lenka Kudličková -
Vliv psychomotoriky na rozvoj pozornosti a jemné motoriky sluchově postižené mládeže
Klára Orálková -
Využití psychomotoriky v MŠ
Hana ČERVENÁ