Komunikace značky ASUS na e-shopu Alza.cz – Michal REITER
Michal REITER
Bakalářská práce
Komunikace značky ASUS na e-shopu Alza.cz
Communication of ASUS Brand by E-shop Alza.cz
Anotace:
Práce je zaměřena na marketingovou komunikaci značky ASUS na e-shopu Alza.cz. V teoretické části jsou vyjmenovány a popsány dostupné komunikační nástroje, které lze pro e-shop jako je Alza.cz využít k efektivní propagaci. Součásti teoretické části je i stručný popis oblasti elektronického obchodování v České republice. V praktické části jsou vybrané komunikační nástroje detailně popsány a je vyhodnocen …víceAbstract:
The Thesis is mainly focused on marketing communications of ASUS products by e-shop Alza.cz. In the theoretical part are listed and described available communication tools that can be used by e-shop as Alza.cz for effective promotion. Theoretical part also contains a brief description of e-commerce market in the Czech Republic. The practical part shows and describes selected communication tools and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2013
Zveřejnit od: 26. 4. 2013
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
REITER, Michal. Komunikace značky ASUS na e-shopu Alza.cz. Zlín, 2013. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 26.4.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 26. 4. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Definice a komparace online vs. offline nástrojů v oblasti e-commerce ve společnosti E.ON
Jakub Vašek -
Efektivita PPC reklamy při zavádění nové e-commerce služby
Martin Sviták -
Rozvoj e-commerce podniku s využitím nejnovějších trendů
Natálie Shchep'yaková -
Vliv mezigenerační výměny na multimediální komunikaci v e-commerce
Anna Chaikovska -
Vliv e-commerce na rozvoj MSP se specifikací na obchodní modely
David Vyšín -
Návrh komunikačního plánu pro e-shop Na dno šálku s.r.o.
Kristýna Mottysová -
Právní úprava marketingové propagace internetového obchodu
Aiman Issatayeva