Michal REITER

Bakalářská práce

Komunikace značky ASUS na e-shopu Alza.cz

Communication of ASUS Brand by E-shop Alza.cz
Anotace:
Práce je zaměřena na marketingovou komunikaci značky ASUS na e-shopu Alza.cz. V teoretické části jsou vyjmenovány a popsány dostupné komunikační nástroje, které lze pro e-shop jako je Alza.cz využít k efektivní propagaci. Součásti teoretické části je i stručný popis oblasti elektronického obchodování v České republice. V praktické části jsou vybrané komunikační nástroje detailně popsány a je vyhodnocen …více
Abstract:
The Thesis is mainly focused on marketing communications of ASUS products by e-shop Alza.cz. In the theoretical part are listed and described available communication tools that can be used by e-shop as Alza.cz for effective promotion. Theoretical part also contains a brief description of e-commerce market in the Czech Republic. The practical part shows and describes selected communication tools and …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2013
Zveřejnit od: 26. 4. 2013

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

REITER, Michal. Komunikace značky ASUS na e-shopu Alza.cz. Zlín, 2013. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 26.4.2013

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 26. 4. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta multimediálních komunikací

Bakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace