Andrea PROLLOVÁ
Bachelor's thesis
Analýza strategie rozvoje města Chomutov
The Analyse of strategic development of the City of Chomutov
Abstract:
Základní myšlenkou této práce je pohled do teoretických a metodických konceptů územního rozvoje města a obcí. Pozornost je zaměřena především na proces strategického plánování měst. Důležitou částí práce je pohled do strategického plánování města Chomutov a hodnocení prioritních oblastí strategického dokumentu rozvoje města Chomutov s názvem "Rámcová strategie rozvoje města Chomutov do roku 2020". …moreAbstract:
The basic idea of my thesis is an insight into the theoretical and methodical concepts of territorial development of cities and the countryside. I mainly focus on the process of city strategical planning. An important part of this thesis is the insight into the strategical planning of the city of Chomutov and evaluation of prior spheres of strategical document about the development of Chomutov with …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 4. 2008
Thesis defence
- Date of defence: 3. 6. 2008
- Supervisor: Ing. Hlaváček Petr, Ph.D., MRCVS
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
PROLLOVÁ, Andrea. \textit{Analýza strategie rozvoje města Chomutov}. Online. Bachelor's thesis. Ústí nad Labem: University of Jan Evangelista Purkyně in Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická. 2008. Available from: https://theses.cz/id/g6b28z/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomickáhttp://arl.ujep.cz/
University Jana Evangelisty Purkyně
Fakulta sociálně ekonomickáBachelor programme:
Department of Regional and Local Development
Theses on a related topic
-
Event marketing jako forma rozvoje cestovního ruchu v oblasti Velkých Karlovic
Kateřina Juřicová -
Teritoriální marketing jako nástroj pro zvyšování atraktivity měst
Lucie Herbočková -
Územní marketing a jeho uplatnění ve Znojmě
Eva Kotoučová -
Teritoriální marketing významných turistických destinací Ústeckého kraje
Patricie Benešová -
Teritoriální marketing na příkladu norských olympijských měst
Kristýna Kulhavá -
Teritoriální marketing statutárního města Jihlavy v oblasti volnočasových aktivit.
Petra Dolejší -
Marketing kultury územní samosprávy - Evropská hlavní města kultury
Jakub Bušek -
Survey for community planning of social services in the administrative district of the municipality with extended competence Olomouc
Michal Pytlíček