Michal Ischia
Master's thesis
Žurnalistika v éře nových médií
Journalism in the Era of New Media
Anotácia:
Práce je zaměřena na digitální a sociální média v prostředí žurnalistiky. V úvodu nastiňuje stav v českém mediálním prostředí, kde každým rokem sílí vliv online zpravodajství na úkor tištěných médií. Zabývá se vlivem nových médií na novinářskou práci. Hledá řešení v podobě nových publikačních metod, pro které je klíčovou vlastností digitalizace obsahu a také snaha o zpoplatnění obsahu. V původním průzkumu …viacAbstract:
Thesis is focused on digital and social media in journalism. In a brief introduction is explained situation in Czech media environment where influence of online news increase every year to the detriment of traditional media. It deals with an influence of new media to journalism work. New publishing methods are analysed, especially methods based on digitalization of content and ways to paid content …viacKľúčové slová
Respekt sociální sítě placený obsah digitální média nová média média tisk online žurnalistika
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 4. 2011
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/34392
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 1. 2013
- Vedúci: Antonín Pavlíček
- Oponent: Petr Koubský
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/34392
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / odbor:
Aplikovaná informatika / Informační management
Práce na příbuzné téma
-
The role of digital and social media marketing in consumer behaviour
Alina Koltykova -
Media Convergence: Networked Digital Media in Everyday Life of University Students
Tereza Dolejší -
Opera Houses Online: Marketing Sophisticated Art in the Age of Big Data and Social Media
Elena Khokhlova -
Hotel and Gastronomy Digital Marketing and Social Media Strategies
Begaim Saidyldaeva -
The utilization of social media for building personal brands of artists in the Czech and Slovak contexts. Several case studies focusing on the period from 2014 to 2024
Polina Sorokina -
Social Media & Digital Marketing for future business and next marketers
Jiri Brom Lingan -
Sociální sítě jako trendový nástroj digitální komunikace
Michaela Lukešová -
Možnosti využití sociální sítě Facebook pro firmy včetně placené inzerce
Anna Kopytová