Emloyer branding mezinárodní firmy – Valerie Schäferová
Valerie Schäferová
Diplomová práce
Emloyer branding mezinárodní firmy
Employer Branding of an International Company
Anotace:
Konkurence na trhu práce se zintenzivňuje a situace bude pravděpodobně ještě horší, jelikož demografické trendy organizacím znemožňují náhradu kvalitních zaměstnanců jdoucích do důchodu. Mnoho společností se proto snaží přiostřit způsob vlastní prezentace potenciálním zaměstnancům a zavádí techniky brandingu do náboru zaměstnanců. Společnost, která chce svou značku efektivně využívat při "lovu" talentů …víceAbstract:
Competition for talent is heating up and will probably intensify, since demographic trends make it increasingly difficult for companies to replace valued employees when they retire. In response, many companies are trying to sharpen the way they market themselves to recruits, by applying branding techniques to recruitment. For a company to exploit its brand effectively when it fishes for talent, it …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 5. 2009
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/19490
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 2. 2010
- Vedoucí: Jan Koudelka
- Oponent: Dagmar Goldmannová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/19490
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Získávání Generace Z pro české zemědělství: Nové přístupy v řízení lidských zdrojů a atraktivita zaměstnaneckých benefitů
Michaela Heřmanová -
Nástroje budování značky atraktivního zaměstnavatele uvnitř firmy
Martina Maximová -
Personálny marketing vo vybranej spoločnosti
Elena Kasáková -
HR marketing jako součást budování značky zaměstnavatele ve vybrané společnosti
Lucie Urbánková -
Personální marketing
Gabriela Kracík -
Řízení personální práce a interní personální marketing v sociálních službách města Frýdku-Místku
Petra Nováková -
Personální marketing a jeho implementace ve vybrané organizaci
Pavlína Krausová -
Personální marketing ve vybrané organizaci
Pavel Jiran