David Kocánek
Bachelor's thesis
Marketingová strategie podniku
Business Marketing Strategy
Abstract:
Bakalářská práce je rozdělena na dva hlavní celky. V prvním, teoretických východiscích, jsou vysvětleny základní pojmy z oblasti marketingu. Poznatky z teorie, které jsou zpracovány formou literární rešerše, jsou následně uplatněny ve vlastní práci. Cílem bakalářské práce je navrhnout opatření ke zlepšení marketingové strategie zvoleného podniku REKOLA Bikesharing s.r.o. Rekola jsou první a největší …moreAbstract:
The bachelor thesis is divided into two parts. In the first one (theoretical basis) are explain basic concepts from marketing. Knowledges from the theory, which are made as a literary research, are subsequently used in the own theses. The aim of the bachelor thesis is to suggest steps to improve marketing strategy of chosen company, REKOLA Bikesharing, ltd. Rekola are the first one and the biggest …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 3. 2018
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Lucie Kvasničková Stanislavská, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementBachelor programme / field:
Economics and Management / Economics and Management
Theses on a related topic
-
Marketing a jeho strategie v kryptoměnách
Igor Zavadovský -
Knižní marketing - Návrh marketingové strategie
Nicole Urbančíková -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Ananyan Ananyan
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights