Využití Public Relations v marketingové komunikaci zdravotnického zařízení – Bc. Kateřina GRUSOVÁ, DiS.
Bc. Kateřina GRUSOVÁ, DiS.
Diplomová práce
Využití Public Relations v marketingové komunikaci zdravotnického zařízení
The use of Public Relations in healthcare institution marketing communications
Anotace:
Diplomová práce se věnuje využití Public Relations (PR) v marketingové komunikaci zdravotnického zařízení. Je zaměřena především na marketingovou komunikaci, její nástroje a formy, dále se zabývá PR ve zdravotnictví, jednotlivými PR nástroji a charakteristikou zdravotnických zařízení. Cílem výzkumné části diplomové práce bylo porovnat praktické využití online nástrojů PR ve zdravotnických zařízeních …víceAbstract:
The diploma thesis deals with the use of Public Relations (PR) in healthcare institution marketing communications. It focuses mainly on marketing communication, its tools and forms, it also deals with PR in healthcare, individual PR tools and characteristics of healthcare institution. The aim of the research part of the diploma thesis was to compare the practical use of online PR tools in private and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 7. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PaedDr. Vladimír Vančura, MBA
Citační záznam
Jak správně citovat práci
GRUSOVÁ, Kateřina. Využití Public Relations v marketingové komunikaci zdravotnického zařízení. Olomouc, 2022. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Fakulta zdravotnických věd
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Fakulta zdravotnických vědUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Fakulta zdravotnických vědMagisterský studijní program / obor:
Organizace a řízení ve zdravotnictví / Organizace a řízení ve zdravotnictví
Práce na příbuzné téma
-
Komparativní analýza marketingové komunikace vybraných kardiologických zdravotnických zařízení
René Molnár -
Marketingová komunikace a PR zdravotnického zařízení
Kateřina Kozlová -
Marketingová komunikace zdravotnického zařízení
Hana LUJCOVÁ -
Integrovaná marketingová komunikace zdravotnického zařízení - synergický efekt jednotlivých nástrojů
Lucie Filipová -
Projekt marketingové komunikace zdravotnické organizace s využitím principů podpory propagace zdravotní péče firmy Baťa a.s. do roku 1945
Lukáš Staněk -
Prostředky marketingové komunikace - Nemocnice Kadaň, s.r.o.
Karel Schutt -
Marketingová komunikace v neziskové organizaci
Michaela Nováková -
Specifika marketingové komunikace zdravotnického zařízení
Tereza Novotná
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
MARKLOVÁ, E.
2. 8. 2022