Sexismus a stereotypy v reklamě - Postavení ženy v reklamě – Bc. Jana Bělunková
Bc. Jana Bělunková
Master's thesis
Sexismus a stereotypy v reklamě - Postavení ženy v reklamě
Sexism and Stereotypes in Advertising - The Role of a Woman in Advertising
Abstract:
Diplomová práce pojednává o postavení ženy ve společnosti napříč historií a jejím zobrazování v dnešním reklamním sdělení. Práce se věnuje problémům sexismu a zobrazování stereotypních rolí v reklamě. Cílem práce je přispět k reálnějšímu a serióznějšímu zobrazování ženy v reklamě a k uvědomění si české společnosti, k jakým prohřeškům stále ještě dochází při zobrazování žen v televizním reklamním sdělení …moreAbstract:
This thesis discusses the role of a woman in the society across the history and her image in today's advertising. The thesis refers to problems of sexism and stereotypical roles in advertising. The aim of this thesis is to redound to more realistic and serious image of a woman in advertising and to realization of Czech society that there are still many aberrances in imaging the role of a woman in television …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 4. 2017
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
BĚLUNKOVÁ, Jana. \textit{Sexismus a stereotypy v reklamě - Postavení ženy v reklamě}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2017. Available from: https://theses.cz/id/g7nv5w/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Bělunková, Jana. Sexismus a stereotypy v reklamě - Postavení ženy v reklamě. Zlín, 2017. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Neetická reklama: posouzení rozhodnutí Rady pro reklamu
Pavel Mošnička -
Internetová reklama a internetový marketing: možnosti a řešení pro internetový obchod
Jiří Bayer -
Etické problémy reklamy ve vztahu k dětem v agendě české Rady pro reklamu
Jana Beničáková -
Manuál pro tvorbu právně nezávadné reklamy zaměřené na děti
Kateřina Jančová -
Sexismus z pohledu současného feminismu
Tereza HANUSKOVÁ -
Pornografie a gender: reprezentace žen v pornografickém průmyslu
Carolina Hladíková -
Motivy židovství v poezii Michala Flacha a Zena Kaprála
Markéta Hošíková -
Žena s polenem jako žena s dramaturgickým klíčem k seriálu Twin Peaks
Pavel Jakeš