Projekt rozšíření výrobního portfolia firmy ABC – Bc. Eva Janušová
Bc. Eva Janušová
Master's thesis
Projekt rozšíření výrobního portfolia firmy ABC
The Project of The Production´s Portfolio Expansion in The Company ABC
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá problematikou marketingového mixu ve společnosti ABC. Práce je rozdělena na dvě části, teoretickou a analytickou část. Teoretická část charakterizuje marketingový mix a jeho jednotlivé složky, marketingovou strategii a plán marketingové komunikace a její nástroje. V praktické části jsou popsány základní charakteristiky podniku, včetně produktového portfolia a také je …moreAbstract:
This diploma thesis deals with marketing mix of company ABC. The work is divided into two parts, theoretical and analytical part. The theoretical part characterises the marketing mix and its apportionable parts, marketing strategy and the plan of marketing communication and its tools. An practical section describes the basic characteristics of the business including product portfolio and also includes …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 5. 2014
Accessible from:: 2. 5. 2014
Thesis defence
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Janušová, Eva. Projekt rozšíření výrobního portfolia firmy ABC. Zlín, 2014. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 2.5.2014
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 2. 5. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsMaster programme / field:
Economics and Management / Management and Marketing
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace rodinného podniku
Lucie SUKOVÁ -
Marketingová komunikace ve vybrané společnosti
Kristýna Hájková -
Komparace marketingové komunikace jednotlivých národních parků České republiky
Vendula Větrovcová -
Zhodnocení a optimalizace vybraných nástrojů online komunikace u zvolené společnosti
Vladimír Michael Šída -
Zkoumání marketingové komunikace firmy
Semen Davydov -
Analýza stávající marketingové komunikace vybraného podniku
Kristýna Řondíková -
Analýza stávající marketingové komunikace vybraného podniku
Nikola Kubátová -
Projekt marketingové komunikace nového výrobku společnosti Martenz
Ondřej Jurášek