Bc. Eva Janušová

Master's thesis

Projekt rozšíření výrobního portfolia firmy ABC

The Project of The Production´s Portfolio Expansion in The Company ABC
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá problematikou marketingového mixu ve společnosti ABC. Práce je rozdělena na dvě části, teoretickou a analytickou část. Teoretická část charakterizuje marketingový mix a jeho jednotlivé složky, marketingovou strategii a plán marketingové komunikace a její nástroje. V praktické části jsou popsány základní charakteristiky podniku, včetně produktového portfolia a také je …more
Abstract:
This diploma thesis deals with marketing mix of company ABC. The work is divided into two parts, theoretical and analytical part. The theoretical part characterises the marketing mix and its apportionable parts, marketing strategy and the plan of marketing communication and its tools. An practical section describes the basic characteristics of the business including product portfolio and also includes …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 5. 2014
Accessible from:: 2. 5. 2014

Thesis defence

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Janušová, Eva. Projekt rozšíření výrobního portfolia firmy ABC. Zlín, 2014. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 2.5.2014

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 2. 5. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Management and Economics

Master programme / field:
Economics and Management / Management and Marketing