Vnímání značky mezinárodní společnosti Limagrain Group na českém trhu – Bc. Daniela Stehlíčková
Bc. Daniela Stehlíčková
Master's thesis
Vnímání značky mezinárodní společnosti Limagrain Group na českém trhu
Brand perception of international company Limagrain Group by Czech consumers
Anotácia:
Tato diplomová práce je zaměřena na problematiku značky a brandingu, se zacílením na B2B prostředí. Vycházela jsem z dosavadních poznatků o značce. Samostatná část je věnována odlišnostem brandingu v kontextu B2B. Hlavním cílem práce je zdůvodnit důležitost budování značky v B2B prostředí a zapojení zaměstnanců. Vedlejším cílem práce je vyhodnotit vnímání značky zákazníky společnosti Limagrain, nalézt …viacAbstract:
This diploma thesis discusses a brand and branding issues with a detailed focus on B2B environment. I based on present knowledge of the brand. A separate section deals with the branding differences in context of B2B. Main objective of this thesis is to justify the importance of branding in B2B environment and employees involvement. Secondary objective is to evaluate the brand perception of customers …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 9. 2014
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/qgxkx/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 11. 2014
- Vedúci: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
- Oponent: Ing. Miloslav Šašek
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Účinnost CSR (Corporate Social Responsibility) projektů v marketingové komunikaci firem
Adéla Šlajchová -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Darina Khomenko -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Nelli Darbinyan -
Corporate social responsibility and its effectiveness for competitiveness of business
Iuliia Vasilenko -
Modern Corporate Social Responsibility
Nazerke Kalniyazova -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Ekaterina Sukhova -
Péče o zaměstnance jako součást Corporate Social Responsibility na příkladu organizace Škoda Auto, a. s.
Lenka Ječná -
Corporate social responsibility and business competitiveness
Dijana Drinčić