Bc. Daniela Stehlíčková

Master's thesis

Vnímání značky mezinárodní společnosti Limagrain Group na českém trhu

Brand perception of international company Limagrain Group by Czech consumers
Anotácia:
Tato diplomová práce je zaměřena na problematiku značky a brandingu, se zacílením na B2B prostředí. Vycházela jsem z dosavadních poznatků o značce. Samostatná část je věnována odlišnostem brandingu v kontextu B2B. Hlavním cílem práce je zdůvodnit důležitost budování značky v B2B prostředí a zapojení zaměstnanců. Vedlejším cílem práce je vyhodnotit vnímání značky zákazníky společnosti Limagrain, nalézt …viac
Abstract:
This diploma thesis discusses a brand and branding issues with a detailed focus on B2B environment. I based on present knowledge of the brand. A separate section deals with the branding differences in context of B2B. Main objective of this thesis is to justify the importance of branding in B2B environment and employees involvement. Secondary objective is to evaluate the brand perception of customers …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 9. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 3. 11. 2014
  • Vedúci: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Miloslav Šašek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní