Využití umělé inteligence při tvorbě vizuální identity značky v marketingu – Bc. Lenka Bečičková
Bc. Lenka Bečičková
Bachelor's thesis
Využití umělé inteligence při tvorbě vizuální identity značky v marketingu
The use of artificial intelligence in the creation of visual brand identification in marketing
Abstract:
Téma “Využití umělé inteligence při tvorbě vizuální identity značky v marketingu“ se zaměřuje na rozvoj a implementaci této technologie v marketingovém odvětví. Teoretická část vysvětluje klíčové pojmy spojené s brandingem, značkou a umělou inteligencí, popisuje současný stav jejího vývoje a zmiňuje oblasti vzájemného propojení těchto dvou oborů. Hlavním cílem je posoudit, zda nástroje umělé inteligence …moreAbstract:
The topic “The use of artificial intelligence in the creation of visual brand identity in marketing” focuses on the development and implementation of this technology in the marketing industry. The theoretical part explains the key concepts related to branding, brand and artificial intelligence describes the current state of its development and mentions the areas of interconnection between these two …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 7. 5. 2024
Identifier:
https://is.muni.cz/th/jj83s/
Thesis defence
- Date of defence: 10. 6. 2024
- Supervisor: Mgr. Pavlína Míčová
- Reader: Mgr. Tomáš Staudek, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsBachelor programme / field:
Theory of Interactive Media / Theory of Interactive Media
Theses on a related topic
-
Artificial intelligence in Steven Spielberg's Artificial Intelligence: A.I.
Adam Klas -
Copyright protection of artificial intelligence outputs
Benedikt Vala -
Marketing strategy for the Kazakh women's clothing brand ANNA ANNA for 1 year
Alina Pavlik -
Marketingová strategie a brand identita hudebního tvůrce
Nikola Svobodová -
Branding a merchandising Lékárny ve Voticích
Tomáš Petera -
Branding a tvorba osobní značky
Tereza Kultová -
Globální značka a její vliv na chování spotřebitele
Anastasiia Kalchenko -
Značka a její působení na zákazníka
Lucie Havlíková