Povolání učitele za první republiky v humpoleckém okrese – Soňa KREJČÍ
Soňa KREJČÍ
Diplomová práce
Povolání učitele za první republiky v humpoleckém okrese
The profession of a teacher during the First Republic in the Humpolec district
Anotace:
Diplomová práce se zabývá povoláním učitele na obecné škole za první republiky v humpoleckém okresu. Cílem mé práce bylo na základě archivních materiálů nastínit problematiku národního školství za první republiky. Zaměřila jsem se na učitele, kteří svou pedagogickou činnost zahájili až za první republiky. Zajímalo mě, jaké těžkosti učitelé při výkonu práce museli překonávat (jejich umisťování na služební …víceAbstract:
The diploma thesis deals with the profession of a teacher at a general school during the First Republic in the Humpolec district. The goal of my work was to outline the isme of national education during the First Republic on the basis of archival materials. I focused on teachers who only started thein teaching activities during the First Republic. I was interested in chat difficulties the teachers …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2024
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Josef Märc
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KREJČÍ, Soňa. Povolání učitele za první republiky v humpoleckém okrese. Ústí nad Labem, 2024. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Filozofická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Filozofická fakultaUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Historie / Historie
Práce na příbuzné téma
-
Povolání učitele za první republiky v humpoleckém okrese
Soňa KREJČÍ -
České menšinové školství v Československé republice. Ke každodennosti obecných škol v politickém okresu Ústí nad Labem.
Michal Šimáně -
Role uvádějícího učitele v profesním rozvoji začínajícího učitele ve vybrané mateřské škole
Kateřina Dobčáková -
NEDESTRUKTIVNÍ ZKOUŠENÍ MATERIÁLU:
Tomáš Kadeřábek -
Dotazník hodnocení učitele žákem jako nástroj k sebereflexi učitele
Tomáš HLADÍK -
První rok učitele v MŠ - analýza profesních kompetencí po vstupu do profese učitele MŠ, sonda do praxe na vybraných MŠ v Plzni, Chebu a Rakovníku
Anna-Kateřina KLAISNEROVÁ -
Autorita učitele z pohledu studenta a učitele
David Bellizzi -
Profese učitele 1. stupně ZŠ z pohledu učitelů a veřejnosti
Kateřina Kynická