Vnímání rozhlasových reklamních spotů u středoškolské mládeže – Daniel Pospěch
Daniel Pospěch
Bakalářská práce
Vnímání rozhlasových reklamních spotů u středoškolské mládeže
High School Students and their Perception of Radio Advertising
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá vztahem středoškolské mládeže k poslechu rádia a reklamních rozhlasových spotů. Teoretická část se podrobně věnuje teorii rozhlasu, jeho zařazení v rámci integrované marketingové komunikace a důležitým parametrům reklamních roz-hlasových spotů (délka, obsah, forma, atp.). Účelem práce je určit vývoj percepce rozhlasových reklamních spotů u středoškolské mládeže za poslední …víceAbstract:
This bachelor thesis after to a high school students´perception of radio and radio adverti-sing. In the theoretical part, the topics such as theory of radio, its place withing integrated marketing communication or important attributes of advertising in radio are described. For purpose of the definition of development of perception radio advertising in last two years, there is used a comparative method …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2015
Zveřejnit od: 30. 4. 2015
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Pospěch, Daniel. Vnímání rozhlasových reklamních spotů u středoškolské mládeže. Zlín, 2015. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 30.4.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 30. 4. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Dramatizace jako metoda výuky ruského jazyka a její možnosti využití ve výuce
Aneta Bajková -
Český spotřebitel a potraviny pocházející z Francie
Eva BRYCHTOVÁ -
Analýza reklamní kampaně značky Rémy Martin
Jana Sklenářová -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku – projektová (analytická) studie
Stanislav Řehák -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku – Projektová (analytická) studie "Evoluce"
Petr Horáček -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku (organizace) – projektová studie
Ladislav Sadílek -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku – projektová analytická studie
Štěpán Kment