Analýza vnitropodnikového komunikačního systému ve vybraném podniku – Bc. Monika Váňová
Bc. Monika Váňová
Bakalářská práce
Analýza vnitropodnikového komunikačního systému ve vybraném podniku
Analysis of internal communication system of the chosen company
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou vnitropodnikové komunikace ve společnosti SILON s.r.o. Práce se člení na dvě části, a to jednak na teoretickou a jednak na praktickou. V teoretické části je popsána komunikace, její druhy, prostředky, nástroje dle nastudovaných informací z odborných publikací zabývajících se problematikou komunikace, ať obecné nebo firemní. V aplikační části jsou uvedeny …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with internal communication within the company SILON Ltd. The work is divided into two parts, both on theoretical and on the practical. The theoretical part describes the communication, its types, resources, tools, according to the learned information from scientific publications dealing with communication, whether general or company. In the application section presents important …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 12. 2016
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/hu7ez/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 2. 2017
- Vedoucí: Ing. Lenka Ližbetinová, PhD.
- Oponent: doc. Ing. Hana Ezrová, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchVysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku - kombinovaná forma
Práce na příbuzné téma
-
Vnitrofiremní komunikace
Hana Kabíčková -
Analýza komunikace a IT komunikačních prostředků v konkrétní firmě
Jan Kotrlík -
The role of socio-cultural factors of a selected country for developing marketing communication tools of a selected company: A case study
Barbora Flegelová -
Setting of communication tools for waste sorting in municipalities
Tatiana Hoblíková -
The Tools of Marketing Communication and their Development in the History
Egor Lykov -
Use of integrated marketing communication tools to support sales and build a company brand for the sale of confectionery supplies
Ludmila Naušová -
The Project of Innovation of Supportive Tools of the Technology Innovation Center in Zlin in the Field of Startups
Mehmet Berk Özyürek -
Forms and functions of speech acts in marketing and intercultural communication and their impact on corporate marketing communication results
Mariya Belozyorova