Tomáš Laca

Master's thesis

Marketingová stratégia vybranej firmy

MARKETINGOVÁ STRATÉGIA VYBRANEJ FIRMY
Abstract:
Diplomová práce měla za cíl vytvořit novou marketingovou strategii pro konkrétní firmu. Vybraná firma působí v Praze již od roku 2003 a věnuje se pražení a prodeji výběrové kávy. Závěrečná práce byla vytvořená za předpokladu splnění parametrů akademické práce a reálného přínosu pro vybranou firmu. Práce se skládá z teoretické části, která obsahuje firemní strategii, situační analýzu a marketingový …more
Abstract:
The goal of this diploma thesis was to create a new marketing strategy for the chosen company. The company is seated in Prague and has been in the coffee industry business since 2003. The thesis was written to fulfill academic standards and to be a practical guide for the company itself. The first part of the thesis is the theoretical part containing theoretical principals of company strategy, situational …more
Abstract:
Diplomová práca mala za cieľ vytvoriť novú marketingovú stratégiu pre konkrétnu firmu. Vybraná firma pôsobí v Prahe od roku 2003 a venuje sa praženiu a predaju výberovej kávy. Záverečná práca bola vytvorená za predpokladu splnenia parametrov akademickej práce a reálneho prínosu pre vybranú firmu. Práca sa skladá z teoretickej časti, ktorá obsahuje firemnú stratégiu, situačnú analýzu a marketingový …more
 
 
Language used: Slovak
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 9. 2015

Thesis defence

  • Date of defence: 18. 1. 2017
  • Supervisor: Jiří Zeman
  • Reader: Alena Filipová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/53034