Tomáš Laca
Diplomová práce
Marketingová stratégia vybranej firmy
MARKETINGOVÁ STRATÉGIA VYBRANEJ FIRMY
Anotace:
Diplomová práce měla za cíl vytvořit novou marketingovou strategii pro konkrétní firmu. Vybraná firma působí v Praze již od roku 2003 a věnuje se pražení a prodeji výběrové kávy. Závěrečná práce byla vytvořená za předpokladu splnění parametrů akademické práce a reálného přínosu pro vybranou firmu. Práce se skládá z teoretické části, která obsahuje firemní strategii, situační analýzu a marketingový …víceAbstract:
The goal of this diploma thesis was to create a new marketing strategy for the chosen company. The company is seated in Prague and has been in the coffee industry business since 2003. The thesis was written to fulfill academic standards and to be a practical guide for the company itself. The first part of the thesis is the theoretical part containing theoretical principals of company strategy, situational …víceAbstract:
Diplomová práca mala za cieľ vytvoriť novú marketingovú stratégiu pre konkrétnu firmu. Vybraná firma pôsobí v Prahe od roku 2003 a venuje sa praženiu a predaju výberovej kávy. Záverečná práca bola vytvorená za predpokladu splnenia parametrov akademickej práce a reálneho prínosu pre vybranú firmu. Práca sa skladá z teoretickej časti, ktorá obsahuje firemnú stratégiu, situačnú analýzu a marketingový …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 9. 2015
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/53034
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 1. 2017
- Vedoucí: Jiří Zeman
- Oponent: Alena Filipová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/53034
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie společnosti Starbucks
Anna Marchevskaia -
Marketingová strategie jako základ komunikační strategie Městské knihovny Frýdek-Místek, příspěvkové organizace
Pavel Machala -
Marketingová strategie vybraného podniku
Sára Maršálová -
Marketingová strategie jako základ efektivní komunikační strategie organizace
Sylva Dokoupilová -
Marketingová strategie zvoleného podniku
Klára Vitoušková -
MARKETINGOVÁ STRATEGIE FIRMY HOLLANDIA
Alena Roháčková -
Marketingova strategie firmy Turkish Airliners
Daniel Fritsch -
Marketingová strategie firmy v oblasti realitních služeb
Marie Neubauerová