Příležitosti MSP při pronikání na zahraniční trhy – Radka Konečná
Radka Konečná
Diplomová práce
Příležitosti MSP při pronikání na zahraniční trhy
Opportunities in expanding to foreign markets of small and medium-sized enterprises
Anotace:
Tato diplomová práce má za úkol zmapovat podmínky malých a středních podniků při expanzi do zahraničí a najít takové příležitosti, které podnikům pomůžou v jejich růstu. Příležitostí je chápáno jak vlastní úsilí podniku, tak státní, či nestátní podpora, kterou může MSP využít. Vedle analýzy postaveni MSP na českém trhu řeší práce problematiku jejich podpory při expanzi do zahraničí a moderní metody …víceAbstract:
This master thesis aims to explore the conditions of small and medium-sized enterprises in expanding to foreign markets and to find opportunities that will help these businesses to grow. By opportunity it is meant the company's own effort, or state and non-state support of SME's. In the thesis there is analyzed the situation of SME's in the Czech market and the services and support that businesses …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 10. 2013
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/44425
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 2. 2015
- Vedoucí: Jana Müllerová
- Oponent: Jiří Kotáb
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/44425
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Competitiveness of small and medium sized enterprises in China
Xie Xie -
Specifics of governance model in small and medium sized companies
Kristina Palakhova -
Specifics of governance model in small and medium sized companies
Nurzhan Bekishev -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Jan Syrinek -
Electronic Marketing in Small and Medium Sized Enterprises (SME)
Ilie Nejdanov -
Chances and risks of Human Resources Management of small and medium-sized enterprises
Roxana-Anka Hinzmann -
The European Union support tools and their impact on the Small and Medium-sized Enterprises in Czech and Slovak Republic
Kristína Srdošová -
Economic Development and Small-Medium-Sized enterprises: A study in the Caucasus region
Eshkin IBRAGIMOV