Konflikty mezi žáky na 1. stupni základní školy – Sandra Hlavoňová
Sandra Hlavoňová
Bachelor's thesis
Konflikty mezi žáky na 1. stupni základní školy
Conflicts between Pupils in the First Grade of Elementary School
Abstract:
Bakalářská práce pojednává o vzniku a řešení konfliktů mezi žáky na 1. stupni základní školy. Konkrétně je zaměřena na konkrétní 1. třídu na základní škole v Olomouckém kraji. Teoretická část je rozdělena do tří kapitol. První kapitola je zaměřena právě na konflikt. Tato kapitola definuje pojem konflikt a vymezuje typy, příčiny a řešení konfliktů. Druhá kapitola se věnuje škole se zaměřením na klima …moreAbstract:
The bachelor's thesis discusses the emergence and resolution of conflicts between pupils in the 1st grade of elementary school. Specifically, it is focused on a specific 1st grade at a primary school in the Olomouc Region. The theoretical part is divided into three chapters. The first chapter is focused precisely on the conflict. This chapter defines the concept of conflict and defines the types, causes …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 4. 2023
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Jana Martincová, Ph.D., MBA.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Hlavoňová, Sandra. Konflikty mezi žáky na 1. stupni základní školy. Zlín, 2023. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of HumanitiesBachelor programme / field:
Social Pedagogy / Sociální pedagogika
Theses on a related topic
-
Styly řešení konfliktů u učitelů v kontextu rysové úzkostnosti a sebehodnocení
Jana ĎURICOVÁ -
Přístupy k řešení konfliktů se studenty u učitelů středních škol
Julie Vosolsobě -
Přístupy k řešení konfliktů se studenty u učitelů středních škol
Julie Vosolsobě -
Žáci střední zdravotnické školy a distanční výuka
Petra Pavlíková -
Žáci s ADHD a moderní technologie z pohledu pedagoga
Zdeňka Škodová -
Jaký pohled na inkluzi mají žáci
Monika Prokešová -
Hudebně nadaní žáci a jejich jazyková a komunikační schopnost
Renata Horáková -
Žáci se specifickými poruchami učení z perspektivy učitele
Ráchel Kurzyszová