Xeniya Mnatsakanova
Bachelor's thesis
Evaluace marketingu města Znojma
Evaluation of marketing of the city of Znojmo
Abstract:
Tato bakalářská práce je zaměřena na vyhodnocení marketingu města Znojmo a použité marketingové nástroje. V teoretické části jsou definovány základní pojmy související s tématem marketing, marketing měst a cestovní ruch. Informace o městě Znojmo včetně kritických míst je důkladně popsána. V rámci praktické části byla provedena analýza současného marketingového stavu, komunikačního mixu a dokumentu …moreAbstract:
This bachelor thesis is focused on the evaluation of the marketing of the city of Znojmo and the marketing tools used. The theoretical part defines the basic concepts related to the topic of marketing, place marketing and tourism. Information about the city of Znojmo, including critical places, is thoroughly described. In the practical part, an analysis of the current marketing situation, communication …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 8. 2022
Identifier:
https://is.ambis.cz/th/leudd/
Thesis defence
- Date of defence: 1. 9. 2022
- Supervisor: doc. RNDr. Jiří Ježek, Ph.D.
- Reader: doc. Ing. Michal Plaček, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: AMBIS vysoká škola, a.s.AMBIS University
Bachelor programme / field:
Regional Development / Urban and Regional Development Management
Theses on a related topic
-
Event marketing a jeho místo v rámci marketingových komunikací
Kristýna Habermannová -
Marketingová strategie firmy Ideal Place s.r.o.
Markéta Kratochvílová -
Market Development Strategy of Music Streaming Media Companies in China
Ge Yan -
Marketing rozvoje regionů a měst v České republice
Michaela Jandová -
Urban branding jako nástroj udržitelného rozvoje měst – případová studie města Brna
Barbora Janoušková -
Event marketing jako nástroj pro rozvoj města
Andrea Rubínová -
Teritoriální marketing jako nástroj pro zvyšování atraktivity měst
Lucie Herbočková -
Športové akcie a ich význam pre cestovný ruch
Peter Paľo