Využití AI při návrhu a optimalizaci UI – Matěj Paclt
Matěj Paclt
Bakalářská práce
Využití AI při návrhu a optimalizaci UI
Use of AI in UI design and optimization
Anotace:
Bakalářská práce pojednává o nástrojích souhrnně nazývaných jako AI neboli umělá inteligence a jejich využití při tvorbě a optimalizaci uživatelského rozhraní. Práce se zaměřuje na porovnání nástrojů jako jsou generativní jazykové modely, programy pro tvorbu uživatelského rozhraní s využitím AI nebo obrazové generátory. Práce je provedena pomocí návrhu tří skupin uživatelských rozhraní v několika variantách …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with the tools collectively called AI or artificial intelligence and their use in the creation and optimization of user interfaces. The thesis focuses on the comparison of tools such as generative language models, AI-based user interface programs and image generators. The work is carried out by designing three groups of user interface designs in several variations using a …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 5. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Roman Špánek, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Paclt, Matěj. Využití AI při návrhu a optimalizaci UI. Liberec, 2024. bakalářská práce (Bc.). Technická univerzita v Liberci. Fakulta mechatroniky, informatiky a mezioborových studií
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Fakulta mechatroniky, informatiky a mezioborových studiíTechnická univerzita v Liberci
Fakulta mechatroniky, informatiky a mezioborových studiíBakalářský studijní program / obor:
Informační technologie / Aplikovaná informatika
Práce na příbuzné téma
-
1. Teoretická část: Grafické uživatelské rozhraní u dotykových zařízení 2. Praktická část: Grafické uživatelské rozhraní u elektromobilu.
Ondřej VELEBNÝ -
Prediktivní uživatelské rozhraní
Jitka Viceníková -
Uživatelské rozhraní pro správu pracovních balíků
Jakub Mojto -
Uživatelské rozhraní webových aplikací laboratoře LEMMA
Tomáš Kovařík -
Aplikační rozhraní a zjednodušené uživatelské rozhraní pro práci s virtuálními místnostmi aplikace Adobe Connect
Ondřej Pavelka -
Uživatelská specifikace desktopového rozhraní pro hru FactOrEasy
Vojtěch Jindáček -
Webové uživatelské rozhraní pro nástroj k automatickému přenosu webů mezi CMS
Tomáš Pouzar -
Uživatelské rozhraní jako způsob ovládání digitálních hudebních nástrojů
Aliaksandr Siadymau
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
Šmída, J.
23. 5. 2024