Komunikační strategie ZOO Dvůr Králové a.s. se zaměřením na sociální média – Adéla Fejková
Adéla Fejková
Bakalářská práce
Komunikační strategie ZOO Dvůr Králové a.s. se zaměřením na sociální média
Communication strategy of ZOO Dvůr Králové a.s. with an emphasis on social media
Anotace:
Cílem bakalářské práce je zjistit vnímání marketingové komunikace ZOO Dvůr Králové a. s. se zaměřením na sociální média, a na základě faktorů ovlivňujících rozhodnutí navštívit ZOO a analýzy komunikační strategie formulovat pro firmu doporučení. Dílčím cílem práce je srovnání komunikační strategie ZOO Dvůr Králové a. s. na sociálních sítích s vybranými českými i zahraničními zoologickými zahradami …víceAbstract:
The aim of the bachelor thesis is to examine the perception of the marketing communication of ZOO Dvůr Králové a. s. on social media and based on the factors influencing the decision to visit the ZOO and the analysis of the communication strategy formulate recommendations for the company. The partial aim of the bachelor thesis is to compare the communication strategy of ZOO Dvůr Králové a. s. on social …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2023
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/88871
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 5. 2023
- Vedoucí: Jitka Volfová
- Oponent: Viktor Knapp
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/88871
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program:
Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Studie realizace parkovacího domu u areálu Safari Park Dvůr Králové
Vlastimil Dušek -
Cestovní ruch ve středisku Safari park Dvůr Králové v letním i zimním období
Barbora Drápalová -
Vliv a interakce vybraných subjektů v rozvoji Safari parku Dvůr Králové nad Labem
Matouš Vágner -
Marketingová komunikace zoologických zahrad v ČR
Martin Krásný -
Integrovaná marketingová komunikace - synergický efekt jednotlivých nástrojů
Jana Kohoutová -
Integrovaná marketingová komunikace zoologických zahrad jako turistických cílů
Klára Baboučková -
Komunikace managementu chovu zvířat zoologických zahrad k veřejnosti
Karolina Dufková -
Marketingová komunikace příspěvkové organizace - Zoo Brno
Dalibor Antonín