Měření spokojenosti zákazníků v cestovní kanceláři Amazonia – Tereza Jandová
Tereza Jandová
Bachelor's thesis
Měření spokojenosti zákazníků v cestovní kanceláři Amazonia
Measurement of Customer´s Satisfaction in the Travel Agency Amazonia
Abstract:
Téma mé bakalářské práce je „Měření spokojenosti zákazníků v cestovní kanceláři Amazonia. Cílem této práce je zjistit, zda jsou zákazníci cestovní kanceláře spokojeni s nabízenými službami a současně přispět nápady k jejich zlepšení a rozšíření. Teoretické části je věnována druhá kapitola, která je složena ze tří částí. První část obsahuje charakteristiku zákazníka, jeho typologii a základní principy …moreAbstract:
The theme of my bachelor thesis is „The Measurement of customer´s satisfaction in the travel agency Amazonia“. The purpose of this thesis is to find out, whether customers of this travel agency are satisfied with offered services and meanwhile generate new ideas which will lead to improvement of these services. Theoretical part consists of second chapter, which is composed of three parts. The first …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2009
Identifier:
http://hdl.handle.net/10084/72551
Thesis defence
- Supervisor: Marcela Papalová
- Reader: Arsen Takos
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
JANDOVÁ, Tereza. \textit{Měření spokojenosti zákazníků v cestovní kanceláři Amazonia}. Online. Bachelor's thesis. Ostrava: VŠB - Technical University of Ostrava, Ekonomická fakulta. 2009. Available from: https://theses.cz/id/g906d7/.
Full text of thesis
Accessibility: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola báňská - Technická univerzita OstravaVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaBachelor programme / field:
Ekonomika a management / Management
Theses on a related topic
-
Měření spokojenosti s veřejnými službami: kritéria spokojenosti s vysokými školami z pohledu magisterských studentů
Veronika Ptáčková -
Měření spokojenosti občanů s veřejnými službami: kritéria spokojenosti s veřejnými knihovnami
Markéta Veselá -
Možnosti měření spokojenosti zaměstnanců ve vybrané firmě
Natálie Janáčová -
Měření spokojenosti občanů s veřejnými službami - praxe úřadů veřejné správy v ČR
Pavla Široká -
Měření spokojenosti zákazníků jako nástroj managementu v podniku
Julia Ivashkina -
Měření spokojenosti zákazníků jako nástroj managementu v podniku SAP Services s.r.o.
Viktoriia Karelina -
Příčiny a následky úpadku cestovní kanceláře
Daria Ozhiganova -
Analýza spokojenosti zákazníků vybrané cestovní kanceláře
Veronika Choděrová