Analýza hudby v rádiových reklamách a její možné působení na posluchače – Bc. Lucie Kalandříková
Bc. Lucie Kalandříková
Master's thesis
Analýza hudby v rádiových reklamách a její možné působení na posluchače
Analysis of music in radio commercials and its possible influence on a listener
Anotácia:
Diplomová práce na téma „Analýza hudby v rádiových reklamách a její možné působení na posluchače“ popisuje rozhlasovou reklamu, hudbu v ní využitou a její vliv na posluchače. Práce je rozdělena na tři části – teoretickou, analytickou a výzkumnou. Teoretická část se zabývá zvukem v reklamě, popisuje všechny jeho složky, jaké má cíle, funkce, výhody a nevýhody hudba v rozhlasové reklamě, navíc také nastiňuje …viacAbstract:
This master thesis “Analysis of music in radio commercials and its possible influence on a listener“ describes radio commercials, the music in them and its influence on the listener. The thesis is divided into three parts – theoretical, analytical and research. The theoretical part is focused on sound in advertising, describes all its components, what are the goals, functions, advantages and disadvantages …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 12. 2020
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/z1wig/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 2. 2021
- Vedúci: doc. PhDr. Marek Sedláček, Ph.D.
- Oponent: prof. Michal Košut, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / odbor:
Teacher Training for Secondary Schools / Secondary School Teacher Training in Music
Práce na příbuzné téma
-
The Impact of Musical Aptitude on Czech Learners' Perception of L2 English Lexical Stress
Helena RYCHETSKÁ -
Sexism in advertising
Malika Tursun -
Differences in perception of erotic appeals in advertising between men and women
Elizaveta Gunina -
Sexism in Advertising for the Hospitality Industry
Anastasiya Morozova -
Multimodality and Genre Hybridism in Online Advertising of Weight Loss Supplements
Eva Čapková -
Využití klasické hudby v reklamě v rádiu a televizi
Barbora Hamáčková -
Úloha hudby v reklamě
Mária Žilecká -
Úloha hudby v reklamě
Michal ŠVEC