Internetový marketing - efektivita PPC reklamních kampaní – Josef Neugebauer
Josef Neugebauer
Bachelor's thesis
Internetový marketing - efektivita PPC reklamních kampaní
Internet Marketing - the effectiveness of PPC advertising campaigns
Abstract:
Záměrem bakalářské práce v teoretické části bylo usadit pojem online reklama mezi ostatní formáty, rozlišit jednotlivé druhy online reklamy a konkrétně zdokumentovat základní východiska PPC reklamy. Dále pak porovnat a definovat současné PPC systémy. V praktické části bakalářské práci popisuji postup při tvorbě jednoduché PPC reklamní kampaně, dále komentuji dosažené výsledky za sledované období a …moreAbstract:
The aim of bachelor thesis was to settle the theoretical concept of online advertising formats, among others, to distinguish different types of online advertising, and specifically to document the bases of PPC advertising. Then compare and define the current PPC systems. In the practical part of bachelor thesis describe how to create a simple PPC advertising campaigns, as well as commenting on the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 6. 2009
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/20260
Thesis defence
- Date of defence: 19. 1. 2010
- Supervisor: Tomáš Kincl
- Reader: Jiří Přibil
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/20260
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Management
Theses on a related topic
-
Economics of Internet Advertising
Lucie Langmajerová -
Internet jako inzertní médium
Michaela Pařenicová -
Internet jako inzertní médium
Zdeněk Netolický -
Internet a reklama
David Zapletal -
Comparing the Language of Print and On-line Advertising
Kristýna Mráková -
Nastavení a vyhodnocení PPC kampaně
Jiří Procházka -
Zhodnocení a optimalizace výkonnosti pay-per-click (PPC) inzerce
Martin Trojan -
Využití PPC kampaně pro zvýšení obratu internetového obchodu
Matěj Beneš