Josef Neugebauer

Bachelor's thesis

Internetový marketing - efektivita PPC reklamních kampaní

Internet Marketing - the effectiveness of PPC advertising campaigns
Abstract:
Záměrem bakalářské práce v teoretické části bylo usadit pojem online reklama mezi ostatní formáty, rozlišit jednotlivé druhy online reklamy a konkrétně zdokumentovat základní východiska PPC reklamy. Dále pak porovnat a definovat současné PPC systémy. V praktické části bakalářské práci popisuji postup při tvorbě jednoduché PPC reklamní kampaně, dále komentuji dosažené výsledky za sledované období a …more
Abstract:
The aim of bachelor thesis was to settle the theoretical concept of online advertising formats, among others, to distinguish different types of online advertising, and specifically to document the bases of PPC advertising. Then compare and define the current PPC systems. In the practical part of bachelor thesis describe how to create a simple PPC advertising campaigns, as well as commenting on the …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 6. 2009

Thesis defence

  • Date of defence: 19. 1. 2010
  • Supervisor: Tomáš Kincl
  • Reader: Jiří Přibil

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/20260

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Management