Vojtěch Esterka

Bachelor's thesis

Marketingový mix 4C v podmínkách vybraného podniku

Marketing mix 4C in conditions of a specific company
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou a návrhem doporučení pro marketingový mix 4C ve společnosti Queen Ester. Součástí této práce je literární rešerše na téma marketingového mixu, dále pak dotazníkové šetření zkoumající vnímání marketingového mixu 4C zákazníky a v závěru práce se autor věnuje návrhům a doporučením na zlepšení, včetně ekonomického zhodnocení.
Abstract:
This bachelor’s thesis deals with the analysis and proposal of recommendations for the 4C marketing mix in the company Queen Ester. This work includes a literature review on the topic of the marketing mix, followed by a survey examining customer perceptions of the 4C marketing mix and at the end of the thesis, the author focuses on proposals and recommendations for improvement, including an economic …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 7. 2024

Thesis defence

  • Date of defence: 12. 9. 2024
  • Supervisor: doc. JUDr. Ing. Jana Majerová, Ph.D.
  • Reader: PhDr. Vladimíra Hladíková, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: AMBIS vysoká škola, a.s.