Marketingový mix 4C v podmínkách vybraného podniku – Vojtěch Esterka
Vojtěch Esterka
Bachelor's thesis
Marketingový mix 4C v podmínkách vybraného podniku
Marketing mix 4C in conditions of a specific company
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou a návrhem doporučení pro marketingový mix 4C ve společnosti Queen Ester. Součástí této práce je literární rešerše na téma marketingového mixu, dále pak dotazníkové šetření zkoumající vnímání marketingového mixu 4C zákazníky a v závěru práce se autor věnuje návrhům a doporučením na zlepšení, včetně ekonomického zhodnocení.Abstract:
This bachelor’s thesis deals with the analysis and proposal of recommendations for the 4C marketing mix in the company Queen Ester. This work includes a literature review on the topic of the marketing mix, followed by a survey examining customer perceptions of the 4C marketing mix and at the end of the thesis, the author focuses on proposals and recommendations for improvement, including an economic …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 7. 2024
Identifier:
https://is.ambis.cz/th/be5zb/
Thesis defence
- Date of defence: 12. 9. 2024
- Supervisor: doc. JUDr. Ing. Jana Majerová, Ph.D.
- Reader: PhDr. Vladimíra Hladíková, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ESTERKA, Vojtěch. \textit{Marketingový mix 4C v podmínkách vybraného podniku}. Online. Bachelor's thesis. Praha: The College of Regional Development and Banking Institute - AMBIS, a.s. 2024. Available from: https://theses.cz/id/g98skw/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: AMBIS vysoká škola, a.s.AMBIS University
Bachelor programme / field:
Economics and Enterprise Management / Economics and Enterprise Management
Theses on a related topic
-
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Anna Hrachovcová -
Situační analýza plzeňské pobočky CK Alexandria, spol. s r.o.
Kateřina Dolejšová -
Analýza a zhodnocení ekonomické situace firmy KINSKÝ Žďár, a. s.
Kateřina Škapa -
Hodnocení konkurenceschopnosti podniku s použitím finanční analýzy
Anna Skoupá -
Marketingový mix kaviarni: prípadová štúdia podniku EMA espresso bar
Jakub Vreštiak -
Marketingový mix ATV shop, s. r. o.
Michaela Jesenská -
Marketingový mix Still Create s.r.o.
Natália Šestáková -
Marketingový mix v komerčnej poisťovni
Ľuboš Hodossy