Zpívaná poezie jako cesta k vnímání a interpretaci básní – Mgr. Blanka HORÁKOVÁ
Mgr. Blanka HORÁKOVÁ
Bachelor's thesis
Zpívaná poezie jako cesta k vnímání a interpretaci básní
Reading and understanding poetry through poems as songs
Anotácia:
Tato závěrečná práce se věnuje stavu výuky a recepce poezie v dnešní škole a představuje několik zajímavých metod práce s poezií v hodinách literatury na střední škole. Součástí práce je didaktická interpretace zhudebněných básní Antonína Sovy, Petra Bezruče, Josefa Hory, Josefa Kainara a Jana Skácela. Zhudebněná poezie může být pro čtenáře pozitivním estetickým zážitkem a motivací pro četbu a recepci …viacAbstract:
The main focus of this study is poetry reading, understanding and teaching at schools. We describe some interesting creative methods, as well as using music in literature lessons. The methodical part of the study contains lesson plans for teaching poems of Antonín Sova, Petr Bezruč, Josef Hora, Josef Kainar and Jan Skácel including a presentation for the interactive whiteboard. We recommend using poems …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 5. 2012
Zverejniť od: 14. 5. 2012
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Mgr. Vladimíra Brčáková
Citační záznam
Jak správně citovat práci
HORÁKOVÁ, Blanka. Zpívaná poezie jako cesta k vnímání a interpretaci básní. Plzeň, 2012. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 14.5.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 14. 5. 2012 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáUniversity of West Bohemia
Faculty of EducationBachelor programme / odbor:
. / Rozšiřující studium ČJ - Učitelství pro SŠ (pro absolventy učitelství ČJ pro 2. st. ZŠ)
Práce na příbuzné téma
-
Metody kritického myšlení ve výuce českého jazyka a literatury na středních školách
Jana Nádeníčková -
Středoškolská výuka literatury pohledem teorie literatury
Blažková Blažková -
Metody výuky rozvíjející kritické myšlení žáků ve výuce českého jazyka a literatury na 2. stupni základní školy
Eva ŘÍHOVÁ -
Metody kritického myšlení ve výuce českého jazyka a literatury na 2. stupni ZŠ
Alena Kubíková -
Užití populární literatury a literatury pro dospívající ve výuce anglického jazyka
Mario POKORNÝ -
Aktivizační metody v hodinách českého jazyka a literatury na druhém stupni Scioškol
Radek GYÜRE -
Alternativní metody ve výuce češtiny na SŠ
Zuzana Procházková -
Vztah poezie a hudby v literatuře pro děti a mládež
Lenka Secká