Výtvarné aktivity nevidomých v kontextu sociální rehabiliatce – Bc. Tereza SAHBI
Bc. Tereza SAHBI
Master's thesis
Výtvarné aktivity nevidomých v kontextu sociální rehabiliatce
Creative Activities of the Blind in the Context of Social Rehabilitation
Abstract:
Diplomová práce se zabývá objasněním významu výtvarných aktivit v sociální rehabilitaci nevidomých lidí. Teoretická část má za cíl popis a analýzu významu výtvarných aktivit pro začlenění nevidomého člověka do společnosti Výzkumná část má za cíl zjistit, jaký je význam výtvarných aktivit pro začlenění do společnosti z pohledu nevidomého člověkaAbstract:
Diploma thesis is focused on significance of creative activities in the social rehabilitation of blind people. The theoretical part aims to describe and analyze the importance of creative activities for the inclusion of a blind person into society. The research part aims to find out the importance of creative activities for inclusion in society from the point of view of a blind person.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 9. 4. 2024
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: doc. Mgr. Lenka Krhutová, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
SAHBI, Tereza. Výtvarné aktivity nevidomých v kontextu sociální rehabiliatce. Ostrava, 2024. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Fakulta sociálních studií
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Fakulta sociálních studiíUniversity of Ostrava
Faculty of Social StudiesMaster programme / field:
Health and Social Care and Rehabilitation / Health and Social Care and Rehabilitation
Theses on a related topic
-
Výtvarné techniky v MŠ
Alena BUREŠOVÁ -
Tradiční a netradiční výtvarné techniky v MŠ
Lucie CIBUZAROVÁ -
Rozvoj prostorového vnímání u dětí předškolního věku skrze techniky prostorové tvorby
Jana Žeravíková -
Čtenářská gramotnost u žáků se zrakovým postižením na 1. stupni základní školy
Žaneta DVOŘÁČKOVÁ -
Životní příběhy lidí se získanou ztrátou zraku se zřetelem na proces adaptace
Marta Bedlánová -
Využití sociálních služeb pro nevidomé a slabozraké při ztrátě zraku v dospělosti
Jana MAŠLONKOVÁ -
Dvě hemisféry – dva světy: Fakta, fikce a spekulace o duální povaze fungování mozku a jejích důsledcích pro současnou západní společnost
Daniel Krchňák -
Souvislost psychologické smlouvy a jejího porušení s pracovní angažovaností a syndromem vyhoření
Aneta Hucková