Aneta Kopencová

Bachelor's thesis

Návrh marketingového plánu apartmánů Authentic, Český Krumlov

Proposal of marketing plan for Authentic Apartments
Abstract:
Hlavním cílem bakalářské práce je návrh marketingového plánu pro apartmány Authentic v Českém Krumlově. Teoretická část definuje relevantní pojmy související s tématem a podrobně popisuje náležitosti marketingového plánu, kterými je situační analýza, model STPD, marketingový mix a marketingové cíle. Praktická část reflektuje strukturu teoretické části, kde jsou tyto poznatky aplikovány na vybraný podnik …more
Abstract:
The main objective of the bachelor thesis is to design a marketing plan for Authentic apartments in Český Krumlov. The theoretical part defines relevant concepts related to the topic and describes in detail the elements of the marketing plan, which are situation analysis, STPD model, marketing mix and marketing objectives. The practical part reflects the structure of the theoretical part, where these …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 4. 2024

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. František Zjevík, MSc. DiS.
  • Reader: Lucie Pražáková, Ing.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTON