Návrh marketingového plánu apartmánů Authentic, Český Krumlov – Aneta Kopencová
Aneta Kopencová
Bachelor's thesis
Návrh marketingového plánu apartmánů Authentic, Český Krumlov
Proposal of marketing plan for Authentic Apartments
Abstract:
Hlavním cílem bakalářské práce je návrh marketingového plánu pro apartmány Authentic v Českém Krumlově. Teoretická část definuje relevantní pojmy související s tématem a podrobně popisuje náležitosti marketingového plánu, kterými je situační analýza, model STPD, marketingový mix a marketingové cíle. Praktická část reflektuje strukturu teoretické části, kde jsou tyto poznatky aplikovány na vybraný podnik …moreAbstract:
The main objective of the bachelor thesis is to design a marketing plan for Authentic apartments in Český Krumlov. The theoretical part defines relevant concepts related to the topic and describes in detail the elements of the marketing plan, which are situation analysis, STPD model, marketing mix and marketing objectives. The practical part reflects the structure of the theoretical part, where these …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 4. 2024
Thesis defence
- Supervisor: Ing. František Zjevík, MSc. DiS.
- Reader: Lucie Pražáková, Ing.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTONNEWTON University Group
NEWTON UniversityBachelor programme:
Economics and Management
Theses on a related topic
-
Marketingový plán
Klára Sonnková -
Marketingový plán
Natallia Liaonava -
Marketingový plán pro zvýšení konkurenceschopnosti vybrané firmy
Jan Záruba -
Marketingový komunikační mix pro nově vzniklý podnik
Lukáš Sajvera -
Marketingový plán ekologockého diáře Plan(t)er
Kateřina Uhlířová -
Business plan to establish a new coffee bar within the concept of social and environmental responsibility
Valeriya Shatskikh -
Management Plan obce Holašovice
Lucie Horčicová -
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová