Návrh marketingového plánu apartmánů Authentic, Český Krumlov – Aneta Kopencová
Aneta Kopencová
Bakalářská práce
Návrh marketingového plánu apartmánů Authentic, Český Krumlov
Proposal of marketing plan for Authentic Apartments
Anotace:
Hlavním cílem bakalářské práce je návrh marketingového plánu pro apartmány Authentic v Českém Krumlově. Teoretická část definuje relevantní pojmy související s tématem a podrobně popisuje náležitosti marketingového plánu, kterými je situační analýza, model STPD, marketingový mix a marketingové cíle. Praktická část reflektuje strukturu teoretické části, kde jsou tyto poznatky aplikovány na vybraný podnik …víceAbstract:
The main objective of the bachelor thesis is to design a marketing plan for Authentic apartments in Český Krumlov. The theoretical part defines relevant concepts related to the topic and describes in detail the elements of the marketing plan, which are situation analysis, STPD model, marketing mix and marketing objectives. The practical part reflects the structure of the theoretical part, where these …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. František Zjevík, MSc. DiS.
- Oponent: Lucie Pražáková, Ing.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTONNEWTON University Group
Vysoká škola NEWTONBakalářský studijní program:
Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový plán
Klára Sonnková -
Marketingový plán
Natallia Liaonava -
Marketingový plán pro zvýšení konkurenceschopnosti vybrané firmy
Jan Záruba -
Marketingový komunikační mix pro nově vzniklý podnik
Lukáš Sajvera -
Marketingový plán ekologockého diáře Plan(t)er
Kateřina Uhlířová -
Business plan to establish a new coffee bar within the concept of social and environmental responsibility
Valeriya Shatskikh -
Management Plan obce Holašovice
Lucie Horčicová -
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová