Efektivnost marketingu politických stran v ČR – Lucie Růžičková
Lucie Růžičková
Bakalářská práce
Efektivnost marketingu politických stran v ČR
Marketing effectiveness of political parties in the Czech Republic
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá efektivností marketingu politických stran v České republice. Cílem je posoudit efektivnost v rámci vybraných volebních kampaní. Práce objasňuje využití marketingu v politické sféře a financování politických stran. V literární rešerši jsou popsány rozdíly ekonomického a politického marketingu a vysvětlené pojmy jako marketingový mix či nástroje politického marketingu …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with the effectiveness of marketing of political parties in the Czech Republic. The aim is to access the effectiveness within select-ed election campaigns. The thesis explains the use of marketing in the political sphere and the financing of political parties. The literature review describes the differences between economic and political marketing and explains concepts such …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 1. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 1. 2024
- Vedoucí: doc. Mgr. David Hampel, Ph.D.
- Oponent: Lenka Viskotová, RNDr.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor / specializace:
Ekonomika a management / Manažersko-ekonomický / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Nástroje a efektivnost politického marketingu
Anastasiia Antcupova -
Posouzení efektivnosti politického marketingu – rozbor kampaně vybraných politických stran
Veronika Vobrubová -
Politický marketing a volební kampaně v ČR
David Passler -
Posouzení efektivnosti politického marketingu – rozbor konkrétní kampaně
Ludmila Crhová -
Posouzení efektivnosti politického marketingu – rozbor konkrétní kampaně
Veronika Miřátská -
Posouzení efektivnosti politického marketingu
Martin Kubeš -
Posouzení efektivnosti politického marketingu strany ČSSD v komunálních volbách města Rumburk v roce 2014
Hung Nguyen Viet -
Posouzení efektivnosti politického marketingu – rozbor konkrétní kampaně
Jiří Patera