Lucie Růžičková

Bakalářská práce

Efektivnost marketingu politických stran v ČR

Marketing effectiveness of political parties in the Czech Republic
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá efektivností marketingu politických stran v České republice. Cílem je posoudit efektivnost v rámci vybraných volebních kampaní. Práce objasňuje využití marketingu v politické sféře a financování politických stran. V literární rešerši jsou popsány rozdíly ekonomického a politického marketingu a vysvětlené pojmy jako marketingový mix či nástroje politického marketingu …více
Abstract:
This bachelor thesis deals with the effectiveness of marketing of political parties in the Czech Republic. The aim is to access the effectiveness within select-ed election campaigns. The thesis explains the use of marketing in the political sphere and the financing of political parties. The literature review describes the differences between economic and political marketing and explains concepts such …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 1. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 25. 1. 2024
  • Vedoucí: doc. Mgr. David Hampel, Ph.D.
  • Oponent: Lenka Viskotová, RNDr.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakulta