Ing. Martin Šprysl

Bakalářská práce

Vliv marketingových nástrojů na změnu postoje zákazníků

Marketing Tools Impact on Customer Attitudes' Change
Anotace:
Tématem bakalářské práce jsou postoje zákazníků a vliv nástrojů marketingového mixu na jejich formování. Možnosti ovlivňovat postoje zákazníků a tím zvyšovat podíl na trhu jsou aktuální myšlenkou v současné turbulentní ekonomické situaci. Globální hospodářská krize nastavila odlišné obchodní standardy. Většina ekonomických subjektů považuje za nejdůležitější cíl své strategie snížení a udržení nízkých …více
Abstract:
The topic of the bachelor’s thesis focuses on customers’ attitudes and the marketing mix tools’ impact on their shaping. Different options how to influence customers’ attitudes and, consequently, increase market share represent topical trend in current turbulent economic situation. Global economic crisis has set up different business standards. Majority of economic subjects is considering sustainable …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 9. 6. 2010
  • Vedoucí: Mgr. Markéta Jansová
  • Oponent: PhDr. Ladislav Lašek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace