Vliv marketingových nástrojů na změnu postoje zákazníků – Ing. Martin Šprysl
Ing. Martin Šprysl
Bakalářská práce
Vliv marketingových nástrojů na změnu postoje zákazníků
Marketing Tools Impact on Customer Attitudes' Change
Anotace:
Tématem bakalářské práce jsou postoje zákazníků a vliv nástrojů marketingového mixu na jejich formování. Možnosti ovlivňovat postoje zákazníků a tím zvyšovat podíl na trhu jsou aktuální myšlenkou v současné turbulentní ekonomické situaci. Globální hospodářská krize nastavila odlišné obchodní standardy. Většina ekonomických subjektů považuje za nejdůležitější cíl své strategie snížení a udržení nízkých …víceAbstract:
The topic of the bachelor’s thesis focuses on customers’ attitudes and the marketing mix tools’ impact on their shaping. Different options how to influence customers’ attitudes and, consequently, increase market share represent topical trend in current turbulent economic situation. Global economic crisis has set up different business standards. Majority of economic subjects is considering sustainable …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2010
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/eke8h/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 6. 2010
- Vedoucí: Mgr. Markéta Jansová
- Oponent: PhDr. Ladislav Lašek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Segmentace trhu a analýza chování zákazníka
Lucie Flachsová -
Postoj českého spotřebitele k online nákupu u retailingových řetězců
Galina Štohanslová -
Nákupní chování spotřebitele na vybraném trhu
Adéla Maixnerová -
Spotřebitelské nákupní chování na trhu smartwatch v Jihomoravském kraji
Dominika Matějová -
Chování spotřebitele na konkrétním trhu
Jana Solařová -
Chování spotřebitele na konkrétním trhu
Jaroslav Peterka -
Chování spotřebitele na konkrétním trhu
Jana Cabajová -
Vliv vybraných značek na kupní chování matek na trhu dětského oblečení
Jana Kořenková