Postoj českého spotřebitele k online nákupu u retailingových řetězců – Galina Štohanslová
Galina Štohanslová
Diplomová práce
Postoj českého spotřebitele k online nákupu u retailingových řetězců
The attitude of Czech consumers to online grocery shopping
Anotace:
Hlavním cílem diplomové práce je analyzovat postoj českých spotřebitelů k online nákupu potravin a potvrdit či vyvrátit predikovaný zájem o tuto službu. Pro splnění stanoveného cíle jsem použila následující metody - sběr sekundárních dat (zejména statistiky související s českou e-commerce a informace o stávajících potravinových e-shopech v České republice) a dále výsledky dotazníkového průzkumu, který …víceAbstract:
The main objective of this thesis is to analyze the attitude of Czech consumers to online grocery shopping and to confirm or refute expected interest in this service. To accomplish this goal, I used the following methods - collection of secondary data (especially statistics related to Czech e-commerce and information about current food e-shops in the Czech Republic) and the results of a questionnaire …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 9. 2013
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/46032
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 6. 2015
- Vedoucí: Přemysl Průša
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/46032
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
How online grocery shopping alters food-related consumer behavior
Klára Šarkovská -
Identifikace faktorů působících na chování zákazníka při online nákupu potravin
Radka Bauerová -
Grocery shopping in the post pandemic era: A study in the Czech Republic
Alejandra Vélez Taborda -
Vliv pandemie COVID-19 na online nákupy potravin
Kateřina Postavová -
Online nakupování potravin na českém trhu
Nella FIKERLOVÁ -
Návrh online aplikace pro nákup potravin pro marocký trh
Illias Zouad -
Online nakupování potravin na vybraných českých e-shopech
Vasilisa Popova -
Faktory ovlivňující impulzivní nákupní chování spotřebitelů při nákupu potravin online
Adam Sova