Corporate Citizenship a jeho využití při budování image značky – Bc. Michaela Vlková
Bc. Michaela Vlková
Diplomová práce
Corporate Citizenship a jeho využití při budování image značky
Corporate Citizenship and it's Use in Building the Brand Image
Anotace:
Práce se zabývá především analýzou, hodnocením a propojením jednotlivých prvků Corpo-rate Citizenship zvolené firmy s image značky a její komunikací. Teoretická část definuje a objasňuje jednotlivé prvky hlavního tématu, image a problematiku B2B trhů. Praktická část se kromě zmíněného zaměřuje na výzkum postoje komunity k firmě a jejich porovnání v rámci nadnárodního charakteru. V projektové části …víceAbstract:
The thesis focuses on the analysis, evaluation and connecting various elements of corporate citizenship of a chosen company with its image and communications. The theoretical part defines and clarifies different elements of the main scheme, image and problems of B2B markets. Practical part is in addition focusing on community atitudes towards the company and comparing them in supranational character …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2013
Zveřejnit od: 19. 4. 2013
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Vlková, Michaela. Corporate Citizenship a jeho využití při budování image značky. Zlín, 2013. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 19.4.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 19. 4. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Plus size modelky a inkluzivní marketing v marketingové komunikaci dámských módních značek.
Patricie Valíčková -
Influencer marketing na sociální síti Instagram zaměřený na cestovní ruch
Gabriela Dvořáková -
360stupňový marketing v Brand Managementu: Analýza kampaně dm drogerie markt „Ženské zdraví“
Klára Horelicová -
Exploring the Effectiveness of Social Media Marketing on Enhancing Brand Awareness for Mayalukas Marketing Agency
Maria Laura Elvir Ramirez -
Influencer marketing
Kristýna Dvořáčková -
Optimalizace B2B spolupráce v oblasti brandingu
Vasil Bojkanič -
Vliv image firmy dodavatele na posilování vztahů se zákazníky na B2B trhu
Eva Neumanová -
Uplatnění komunikačního mixu na B2B trhu
Jaromír Kadeřábek