Jan Krejčíř

Bachelor's thesis

Marketing služeb vybraných leteckých společností

Services Marketing in Airline Industry
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá marketingem služeb v leteckém průmyslu s konkrétní aplikací na leteckou společnost Emirates a Qatar Airways. Hlavním cílem práce je aplikace marketingových strategii služeb na tyto dvě letecké společnosti, vzájemně je porovnat a navrhnout možná řešení na zlepšení marketingu služeb obou společností. V práci je analyzován marketingový mix, design služeb a SWOT analýza obou …more
Abstract:
This bachelor thesis deals with Services Marketing in Airline Industry with a particular focus on Emirates and Qatar Airways. The main intention of this paper is to apply the services marketing strategies on these two airlines, compare them and come up with solutions and recommendations for the improvements of its marketing strategies. The main tools which are used for this purposes are SWOT Analysis …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 8. 9. 2017

Thesis defence

  • Date of defence: 15. 1. 2019
  • Supervisor: Tomáš Sadílek
  • Reader: Petra Gronská

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/75335