Bc. Petra Vorlíčková
Bakalářská práce
Klamavá reklama
Misleading Advertising
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá reklamou a pojmy, jež mají tuto problematiku přiblížit. Práce analyzuje, jakým způsobem působila reklama obecně a zvláště pak klamavá reklama nejen na historický, ale i na současný vývoj společnosti. Práce též zhodnocuje průměrného spotřebitele jak z hlediska vývoje v čase, tak i z hlediska psychologického a společenského. V práci je posouzen i vliv státních institucí na …víceAbstract:
Bachelor thesis focuses on advertising and describes key concepts relating to the investi-gated area. Thesis analyses effects of advertising in general and misleading advertising not only within historical but also current development of society. Thesis also assesses an av-erage consumer with respect to his/her mental and social development. There is also exam-ined influence of state authorities on …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2014
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/xhtte/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 6. 2014
- Vedoucí: JUDr. Aleš Rozehnal, Ph.D.
- Oponent: JUDr. Natália Mansella, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBISVysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
Bakalářský studijní program / obor:
Bankovnictví / Právní administrativa v podnikatelské sféře
Práce na příbuzné téma
-
Večerníček na přechodu od klasické k digitální animaci na příkladu sérií Pat a Mat a Bob a Bobek
Lenka Hniličková -
Kdo a jak má vybírat členy a vedení nezávislých správních úřadů?
Anna Thompson -
Ochrana fyzického, psychického a mravního vývoje dětí a mladistvých v rozhodovací praxi RRTV a judikatuře správních soudů
Petra MACHOVÁ -
Specifika výroby a vysílání pořadů pro děti a mládež, včetně jejich dopadů na rozpočet a plánování výroby se zaměřením na programový okruh ČT :D
Kristýna Žďárská -
Reklama v rozhlasovém a televizním vysílání a její vliv na spotřebitele
Veronika Mlčochová -
Zobrazení a využití ticha a hluku v reklamě na mobilní operátory
Michal Bořecký -
Rada pro rozhlasové a televizní vysílání a její partneři ze Středoevropského fora regulátorů
Jan Drdla -
Kontroverze násilí v televizním vysílání se zaměřením na výstupy Rady pro rozhlasové a televizní vysílání
Michaela Blažeková